PASTORAAL CONTACT

Alle gemeenteleden hebben de opdracht naar elkaar om te zien. Maar een aantal mensen zijn speciaal voor het pastoraat aangesteld, te weten de predikant en ouderlingen.
In het verleden gingen zij regelmatig de hele gemeente door. Dat is om diverse redenen niet meer mogelijk. Mensen zijn veel minder thuis en afspraken maken is niet eenvoudig. Sommige mensen wensen helaas ook geen contact. Anderen zijn daarentegen teleurgesteld dat ‘er nooit iemand van de kerk komt’.

Wat is wel mogelijk?

Een ieder die hier nieuw komt wonen wordt door de kerk benaderd met de vraag of hij of zij contact wenst.
Voor alle gemeenteleden geldt:

Stelt u contact op prijs, wilt u kennismaken met de predikant, geef dit aan.
Zij is ten alle tijde bereid contact met u op te nemen. Telefoon is 030 2657776.
Mailen kan ook: Mail de predikant

Haar spreekuur is in principe elke dinsdag van 11.00-12.00 uur in de ruimte ‘Bij de Haard’ achter de Torenpleinkerk.