Sun12 May 2024 10:00 ,7e van PasenExaudi

Geef vandaag voor de Kerk van Morgen

Om met elkaar Kerk te kunnen zijn, zijn we afhankelijk van vrijwillige bijdragen. Jaarlijks vragen we om een bijdrage via de actie Kerkbalans, maar uw bijdrage is ook zonder toezegging welkom. Een vrijwillige bijdrage komt ten goede aan het beheer en onderhoud van onze kerk.
Uw bijdrage kunt u overmaken op rekeningnummer NL 29 RABO 0373 7310 27 t.n.v. Protestantse gemeente Vleuten-De Meern onder vermelding van ‘vrijwillige bijdrage’.

Collectes

1e collecte

Onder vermelding van 'Diaconie' kunt u een bedrag overmaken op bankrekeningnummer IBAN: NL 17 RABO 0341 4000 76 t.n.v. Protestantse Gemeente.

2e collecte

Onder vermelding van 'beheer en opbouw van de kerk' kunt u een bedrag overmaken op bankrekeningnummer IBAN: NL 83 INGB 0000 1431 53 t.n.v. Protestantse Gemeente Vleuten.

3e collecte

Onder vermelding van 'Kerk en preekstoel' kunt u een bedrag overmaken op bankrekeningnummer IBAN: NL 83 INGB 0000 1431 53 t.n.v. Protestantse Gemeente Vleuten.

Geven via de GIVT-app kan ook!

Het bestellen van collectebonnen

Mogelijk hebt u gelezen dat het steeds moeilijker voor kerken wordt om contant geld van collecten te verwerken. Een alternatief voor contant geldt zijn ondermeer de collectebonnen. Uitgifte van collectebonnen geschiedt onder verantwoordelijkheid van het College van Kerkrentmeesters van de PG Vleuten-De Meern.

Wij geven drie verschillende collectebonnen uit. Deze zijn:
- Een vel met 20 bonnen van € 0,50, ter waarde van € 10,-
- Een vel met 20 bonnen van € 1, ter waarde van € 20,-
- Een vel met 20 bonnen van € 2,50, ter waarde van € 50,-

U moet minimaal één vel afnemen. U kunt de collectebonnen bestellen door het betreffende bedrag over te maken IBAN: NL 83 INGB 0000 1431 53 t.n.v. Protestantse Gemeente Vleuten. Vermeldt u bij de overschrijving hoeveel vellen van welke bonnensoort u wenst. De bestelling wordt vervolgens bij u bezorgd door Matty Griffioen of Anneke Simonis. Zij zullen de bestelling pas bezorgen na ontvangst van de betaling. Voor vragen over de bestelling en bezorging, stuur een bericht naar kerkrentmeesters>

Het college van kerkrentmeesters